HTML

Káröröm - így jártam

Sikeresen beégtél a tegnapi partin? Kiröhögtek a gyógynénik a patikában? Szó szerint bevágódtál A kiszemelt emberi lénynél? Várjuk a díjnyertes röhögséges sztorikat, hagy szórakozzunk mi is!
Idegyere: karoromblog[a]gmail.com

Friss topikok

  • bioDorka (törölt): hééé, mér' halt meg ez a blog?! nagyon kurvajó:) ennyi nevetnivaló van csak?:) (2009.12.16. 11:25) Bors
  • SassyGurl: jesszus.............:D (2009.09.20. 18:05) Az abszolút non-plusz-ultra
  • Bogi24: Asszem visszajáró vendég/olvasó leszek:) (2009.08.14. 19:28) Hülye vagy, Reggie?
  • Binsz (törölt): A csaj tényleg elég jó, te pedig... :D Most már végképp kedvet kaptam, hogy visszaemlékezzem és m... (2009.06.11. 16:07) Nem répa?
  • atti2t: na midjárt jön az első poszt.. (2009.06.11. 13:56) Káröröm needs you! You need káröröm.

Archívum

Káröröm needs you! You need káröröm.

2009.06.04. 12:20 fck

Bevallom, inkább olvasni szeretnék, mintsem írkálni. Gondolom, a kezdetekben - már ha egyáltalán lesz folytatás - kénytelen leszek én is kiteregetni a szennyest, de mivel úgyis ehhez szeretnék kedvet csinálni, ezzel meg kell barátkoznom.. Sőt.. Ez jó!:)

Ha épp dögunalom van, a bloghu engem érdeklő összes új posztját és kommentjeit átnyálaztam, hazaugrottam Tardára, taxiztam Tibivel, szakítottam mindenkivel és elküldtem a süncsaládot a szolgáltatómnak, azért röhögésből mindig férne még egy kevés (gy.k. persze szakítóson nem nevetgélünk, evidens).

A legszebb öröm a káröröm. Téma mindig van. Kivel ne esett volna meg, hogy bár ő kevéssé élvezte a szituációt, de összes kedves jócimborája a földön fetrengve igyekezett benntartani könnyeit/elfogyasztott söreit/egyéb a röhögéstől? Velem már jópárszor, aztán amíg ezeket előásom, kérnélek titeket, kedves kárörvendők, életetek vicces égéseit, esetleges friss élményeiteket reggel a buszajtóval írjátok meg a karoromblog[a]gmail.com címre, hogy az idetévedők addigis szórakozzanak pár percet kávészünetük leteltével.

Gyűjtögessünk!
 

8 komment

Címkék: uncle sam

A bejegyzés trackback címe:

https://karorom.blog.hu/api/trackback/id/tr661163184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemuccaszoc 2009.06.04. 21:46:21

Én benne vagyok, jó ötlet, írjunk. :)

fck 2009.06.05. 11:21:00

@uccaszoc: yeah man, első komment:D kiemelt, első releváns poszt lehet a tiéd!

nemuccaszoc 2009.06.10. 13:05:10

:D Köszcsi, csak miről írjak :D

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.06.10. 13:09:47

Jaj én is jövök még. Bár kritizálni fújogni jobban szeretek:) viszont más kárától meg egyszerűen jobb kedvem lesz ... Én is csináltam egy hasonló Blogot)szomszédos)de nemigen írkálnak bele az olvasók. Remélem ezesetben gyarapodni fognak itt a posztok.

fck 2009.06.10. 13:45:05

Csak van valami mindenkinek a tarsolyában:)
Próbálom izzítani a népeket, most már csak lesz 1-2 poszt napokon belül!

@uccaszoc: nem hiszem el, hogy egyszer sem 'kacagtak' ki úgy emberesen vmiért:)

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.06.10. 13:53:49

ha legközelebb gép elött leszek akkor leírok egy fesztiválos sztorit, de most mennem kell:/

fck 2009.06.10. 14:09:52

@Fricsek: jó rendben megbocsátok:)

atti2t 2009.06.11. 13:56:43

na midjárt jön az első poszt..
süti beállítások módosítása