HTML

Káröröm - így jártam

Sikeresen beégtél a tegnapi partin? Kiröhögtek a gyógynénik a patikában? Szó szerint bevágódtál A kiszemelt emberi lénynél? Várjuk a díjnyertes röhögséges sztorikat, hagy szórakozzunk mi is!
Idegyere: karoromblog[a]gmail.com

Friss topikok

  • bioDorka (törölt): hééé, mér' halt meg ez a blog?! nagyon kurvajó:) ennyi nevetnivaló van csak?:) (2009.12.16. 11:25) Bors
  • SassyGurl: jesszus.............:D (2009.09.20. 18:05) Az abszolút non-plusz-ultra
  • Bogi24: Asszem visszajáró vendég/olvasó leszek:) (2009.08.14. 19:28) Hülye vagy, Reggie?
  • Binsz (törölt): A csaj tényleg elég jó, te pedig... :D Most már végképp kedvet kaptam, hogy visszaemlékezzem és m... (2009.06.11. 16:07) Nem répa?
  • atti2t: na midjárt jön az első poszt.. (2009.06.11. 13:56) Káröröm needs you! You need káröröm.

Archívum

Nedves kutyaorr

2009.06.11. 15:07 fck

Kezdek félni, hova jutunk ha a sztorik ezirányba haladnak:)

Történt egyszer, még réges régen, hol a hurka marku labanc fúrt, az emó születése előtti dicső gimis korszakban, mikor első barátnőmet nyűve, éppen a szexualitás rejtelmeinek felfedezését gyakoroltuk, azaz reggeli ébresztő hancúrt tartottunk, mert az jó. Ezt a részét nem is részletezném, a blog témájának tekintetében, azonban az aktus utáni történések ide illenek. Hozzá kell fűzni, hogy anyósjelölt boltban volt ez idő alatt, de számításaimat keresztülhúzva, idő előtt ért haza, így röviditett menet volt, fürge nyomeltakarítással. Hazaérve, kopogtatás után, résnyire nyílt a szoba ajtó és invitálást kaptunk reggeli kakaózásra, kávézásra.
Bárt azon a bizonyos, talán szombati reggelen, kielégülten, átkarolva barátnőm felhevült testét egy rövid ébresztőszex levezető szunyát tervezgethettem, amiből úgy alakult kávézós beszélgetés kerekedik. Próbáltam rávenni magam, hogy kikászálódjak az ágyból és felrántsak valami ruhát, mikor legelernyettebb nyugalmi állapotomban egyszer csak furcsa hideg, az ánuszom körüli, nedves érzés lett urrá érzékszerveimen, majd belenyaltak a seggembe.
Tudni kell, hogy a lánynak volt egy kutyája és egy macskája, akik rendelkeztek a szobában tartózkodási és ágyra felugrálási engedéllyel, ami engem nemkevéssé borított ki, de ezt a részét most inkább nemis taglalom. Szóval a résnyire nyílt ajtón a kutyi belopódzott és nedvesen üdvözölt. A macska meg bejött, felmérte a helyzetet, majd féltékenységi rohamot kapott, beült a sarokba, hátat fotrdítva nekünk, és duzzogni kezdett.
Ezután a kedves beköszönés után a kan kokker, felhuppant az ágyra és megajándékozott értékes, és enyhén büdös társaságával. Kicsivel később kimentünk kakaózni, én gyorsan felöltöztem, zsepit a tatyiba raktam, majd kimentem barátnőm után szürcsiztem. A kutya kunyizott kicsit, kapott valami halót, majd elvonult a szoba felé. Extra poénnak, a táskám első zsebében elhelyezett használt zsepit kirángatta és kihozta az előszobába, és érdeklődéssel kezdte rágcsálni a használt latexet tartalmazó cuccot, anyós pajtás lába mellett nemsokkal, a felém eső részen. Gyorsan bootoltam és megfosztottam a zsákmánytól, kukába dobtam és indulhatott is az idilli kakaózás.

Miugyannem: (0/5)
Rötyögtél-e: (3/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya macska szívás szegz

A bejegyzés trackback címe:

https://karorom.blog.hu/api/trackback/id/tr391178937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása