HTML

Káröröm - így jártam

Sikeresen beégtél a tegnapi partin? Kiröhögtek a gyógynénik a patikában? Szó szerint bevágódtál A kiszemelt emberi lénynél? Várjuk a díjnyertes röhögséges sztorikat, hagy szórakozzunk mi is!
Idegyere: karoromblog[a]gmail.com

Friss topikok

  • bioDorka (törölt): hééé, mér' halt meg ez a blog?! nagyon kurvajó:) ennyi nevetnivaló van csak?:) (2009.12.16. 11:25) Bors
  • SassyGurl: jesszus.............:D (2009.09.20. 18:05) Az abszolút non-plusz-ultra
  • Bogi24: Asszem visszajáró vendég/olvasó leszek:) (2009.08.14. 19:28) Hülye vagy, Reggie?
  • Binsz (törölt): A csaj tényleg elég jó, te pedig... :D Most már végképp kedvet kaptam, hogy visszaemlékezzem és m... (2009.06.11. 16:07) Nem répa?
  • atti2t: na midjárt jön az első poszt.. (2009.06.11. 13:56) Káröröm needs you! You need káröröm.

Archívum

Rakott palacsinta

2009.06.11. 16:35 fck

Veszélyes muskátlik korában élünk.

Elsőéves egyetemistaként frissen szerzett évfolyamtársaimmal, és barátaimmal, meghívtak bennünket egy egy házibuliba, évfolyamtársnőink. Találkoztunk hát estefelé a srácokkal valahol a Móricz ZS környékén, beruháztunk egy üveg becherovkára talán, hiányos emlékleim szerint, és útban a jányok újdonsült albérlete felé elszürcsültük. Nőttön nőtt a harci kedv, a hangzavar, homályosult az elme, ahogy az lenni szokott,  annak rendje és módja szerint. Megérkeztünk és megpróbáltunk társasági lényként viselkedni, odaadtuk a házigazdának a hozott itókákat, én személy szerint egy üveg martinivel igyekeztem hozzájárulni a véralkoholszint emeléséhez, bízva abban, hogy a lányok szeretik. Hát kiderült, hogy a társaságban kb csak én szerettem a martinit, úgyhogy neki is láttam az elpusztításának. Volt storyzgatás meg ugyrémlik mintha valami csillagszórós torta is lett volna, gondolom szülinapféléje lehetett valamelyik delikvensnek, de ez nem lényeges. Ugy alakult hogy a konyhában voltunk jópáran a haverokkal és palacsinta különlegességeket készültünk rögtönözni. Közben csúszott, a sör a bor a pálinka. B barátom kapta az első adagot, valami tejszínhabos, chipses, ropis, kolbászos, sós, palit kellett betúrnia, nehogy szégyenben maradjon. Ez után nekem kreáltak egy adag ízorgiát. A tejszínhab, a koviubi, a chips, a só  bár nem guszta egyveleg, de még guszttustalanabbá lehet tenni, ha lekvárt és kechupot is rakunk hozzá. - Apám szokta mondani, nincs az a jó étel amit egy falat szarral el ne lehetne rontani! - hát ide nem kellett ez a variáció, mert önmagában is tökéletesen alkalmatlan volt a cucc az emberi fogyasztásra. Természetesen nem maradhattam szégyenben, a fogadás az fogadás nekiláttam nagyduzzogva, elfogyasztani a táplálékkülönlegességet. Előre látó voltam azonban és a második falatg után mondtam egy harmadik cimbinek, hogy takarítsa el a népeket a toalet  körül és biztosítsa a gyors elérést számomra, szükség esetére. Szükség esete pedíg fennforgott, ugyanis az utolsó falatot már a budifelé rohanva nyeltem le, és mintha gumilabdát vágtam volna földhöz, hasonló lendülettel jött fel a sok töltelék. Ekkor kb 25-45 perce lehettünk a buliban. Ezt követő 2órát vezettem a buszt, de a növekvő sorra valő tekintettel, kénytelen voltam átfáradni a mosdóba. Ezutóbbi helységben a következő pozitúrát alkalmaztam: -térdelés, félkéz és fej benne a mosdókagylóban, másik kéz ernyedten lóg. Ezt kb fél óráig gyakoroltam, mikor mondták a srácok, hogy a szomszédok növekvő haragja, és az idő előrehaladtának tekintetében, haza kell indulni. A ház előtt is hánytam, mikor a fejem mellett kb10 centivel becsapódott egy virágosláda muskátlikkal talán. Kis üvöltözés, indulás, megállás róka, ujra indulás. A móricz-on csak úgy engedték hogy beüljek a taxiba hogy a fejem a táskámban tartom. (Ez sikeres taktika). Hát sikerült bemutatkozni rögtön az elején.

Miugyannem: (0/5)
Rötyögtél-e: (4,7/5)

Szólj hozzá!

Címkék: muskátli házibuli részegedés rókakoma

A bejegyzés trackback címe:

https://karorom.blog.hu/api/trackback/id/tr821179180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása