HTML

Káröröm - így jártam

Sikeresen beégtél a tegnapi partin? Kiröhögtek a gyógynénik a patikában? Szó szerint bevágódtál A kiszemelt emberi lénynél? Várjuk a díjnyertes röhögséges sztorikat, hagy szórakozzunk mi is!
Idegyere: karoromblog[a]gmail.com

Friss topikok

  • bioDorka (törölt): hééé, mér' halt meg ez a blog?! nagyon kurvajó:) ennyi nevetnivaló van csak?:) (2009.12.16. 11:25) Bors
  • SassyGurl: jesszus.............:D (2009.09.20. 18:05) Az abszolút non-plusz-ultra
  • Bogi24: Asszem visszajáró vendég/olvasó leszek:) (2009.08.14. 19:28) Hülye vagy, Reggie?
  • Binsz (törölt): A csaj tényleg elég jó, te pedig... :D Most már végképp kedvet kaptam, hogy visszaemlékezzem és m... (2009.06.11. 16:07) Nem répa?
  • atti2t: na midjárt jön az első poszt.. (2009.06.11. 13:56) Káröröm needs you! You need káröröm.

Archívum

Nem répa?

2009.06.11. 14:26 fck

Éés igen, megszületett az első, beküldött poszt! Halleluja, pezsgőbontács, cintányér, táncosnők. Irigylésre méltó egy sztori, azt meg kell hagyni (NOT).

 

 

Naszóval, egy kedves barátomnál mondhatni szokásos party jött össze, ahol általában a fiú-lány arány 10:1 szokott lenni. 

A megmozdulás leginkább a piálásról és a  hülyéskedésrõl szokott szólni. Ha jól emlékszem 5-6 körül kezdtük az iszogatást. 

Eltelt 1-2 óra és már nagyon úntuk a sokadjára hallott vicceket, storykat. Talán pont egy csajos történet után lehetett, hogy a cimbimnek eszébe jutott egy közös ismerõs leányzó "meginvitálása" a "buliba".Róla annyit kell tudni, hogy istencsászár teste van, és kb. Jessica Alba és J-Lo a pédaképe (arcra se rossz amúgy).


Nekem már volt egy kis kavarásom a leányzóval de aztán nem lett belõle semmi (természetesen az én hibámból, de ez legyen majd egy következõ történet). Szóval rábólintott a csajszi a meghíásra, és mivel nem lakott túl messze ezért hamar át is ért hozzánk. Gondolom meglepõdhetett, amikor belépett az ajtón, mert 8-10 srác várta sörrel a kezében röhögcsélve szokásos "gusztustalan" poénjaikon. Kapásból megkapta a kezébe õ is az alkoholadagot, ami egy vegyész keverési technikáit is megszégyeníthetett volna (annyi és oly sokféle pia volt benne).

Eltelt egy kis idõ, mondhatni mindenki próbálta behálózni a leányzót, teszem hozzá nem túl nagy sikerrel hiszen azokkal az alkohol által szabdalt hálókkal még egy bálnát is nehéz lehetett volna elkapni). Megmondom õszintén én nem vetettem magam rá kapásból, de egy kis idõ után azért beszáltam a mókázásba. Nem is ment rosszul, oldódott az áldozat, fogyott az alkohol. Már nem emlékszem minek a hatására, de arra emlékszem, hogy a wc-n hányok, de úgy emberesen. Amikor már az arctörölgetés fázisában jártam bejött a hölgyemény megkérdezni, hogy is vagyok. 

Persze ilyenkor mindenki keménynek érzi magát, hát mondtam minden oké és lekaptam (márminthogy egy jó nyelvessel). Meg is lepõdtem, hogy nem nagyon ellenkezik, pedig szerintem a fogam megszûrhetett 1-2 kukoricadarabot hányás közben, nem különösebben szeretem a kukoricát. De azt mindenki tudja, hogy minden hányásban van kukorica. Szóval nem lehettem túl bizalomgerjesztõ. Folytattuk az iszogatást már egymás karjaiban, beszélgettünk stb. 

Eljött az idõ, hogy felmenjünk szobára, meg is történt. Szépen lefeküdtem a campingágyra, csajszi rám ül, simogat, csókolgat stb. Nagyon sokan irigyelnének a helyzetért de szerintem velem csak bábozni lehetett. Nem tartottunk még sehol de az utolsó mondat amire emlékszem, hogy: -Ne aludj el, kérlek ne aluuuuuddddjjjjjj. Azt hiszem nem kell túlmagyaráznom, a csaj pár percel azután, hogy bealudtam hazament és természetesen azóta se jöttünk össze, de sztem nem is nagyon fogunk :)

Kb még 1-2 évig hallgattam a haverok baszogatását, hogy mekkora lúzer vagyok, dehát nincs mit tenni... Ez volt az én story-m remélem jót kacagtok rajta(m). 

 

Miugyannem: (0/5)
Rötyögtél-e: (5/5)

2 komment

Címkék: szívás házibuli kukorica jónő

A bejegyzés trackback címe:

https://karorom.blog.hu/api/trackback/id/tr921178837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atti2t 2009.06.11. 15:09:43

ne aludjel apa! :D
élőben viccesebb volt de jó nosztalgiázni. És rohadjmeg lenyúltad az első posztot!

Binsz (törölt) 2009.06.11. 16:07:02

A csaj tényleg elég jó, te pedig... :D

Most már végképp kedvet kaptam, hogy visszaemlékezzem és megírjam a krokodil és a zsiráf történetét... :P
süti beállítások módosítása