HTML

Káröröm - így jártam

Sikeresen beégtél a tegnapi partin? Kiröhögtek a gyógynénik a patikában? Szó szerint bevágódtál A kiszemelt emberi lénynél? Várjuk a díjnyertes röhögséges sztorikat, hagy szórakozzunk mi is!
Idegyere: karoromblog[a]gmail.com

Friss topikok

  • bioDorka (törölt): hééé, mér' halt meg ez a blog?! nagyon kurvajó:) ennyi nevetnivaló van csak?:) (2009.12.16. 11:25) Bors
  • SassyGurl: jesszus.............:D (2009.09.20. 18:05) Az abszolút non-plusz-ultra
  • Bogi24: Asszem visszajáró vendég/olvasó leszek:) (2009.08.14. 19:28) Hülye vagy, Reggie?
  • Binsz (törölt): A csaj tényleg elég jó, te pedig... :D Most már végképp kedvet kaptam, hogy visszaemlékezzem és m... (2009.06.11. 16:07) Nem répa?
  • atti2t: na midjárt jön az első poszt.. (2009.06.11. 13:56) Káröröm needs you! You need káröröm.

Archívum

Hülye vagy, Reggie?

2009.06.12. 15:23 fck

Kutya nélkül már nekem is sikerült, de nekem legalább esés után meglett a kulcsom.

Tagadhatatlan, hogy a vidéki életnek számos előnye van. Jó levegő, olcsó sörök és a hegyi bulik.

Így neveztük azokat az emelkedett hangulatú összejöveteleket, amikor a társaságunk egyik tagjának kis, szőlőhegyen lévő házikójába összegyűltünk, és Dionüszosz tiszteletére tetemes mennyiségű jófajta boritalt vettünk magunkhoz.

Az egyik ilyen hegyi buli után, hajnali fél 4 magasságában kedves barátommal tartottunk hazafelé, komoly amplitúdóval ráadásul, de mindenképpen emelkedett hangulatban. El is érkeztünk T barátomék kertesházához, ahol minden jót kívántunk egymásnak, majd én balra el, T pedig keresni kezdte a lakáskulcsot. Ahogy haladtam tovább, hallom, hogy T magában kezd el először motyogni, majd egyre hangosabban szentségelni. Valami azt súgta, várjam ki a dolog végét. Az utca egyik terebélyes nyírfájának törzse mögé sunnyogtam, és vártam a végkifejletet. T keresi egy darabig a kulcsát, majd azon emberek szilárd eltökéltségével, akiknek nincs vesztenivalójuk (és minősíthetetlenül részegek), elkezdi megmászni a kovácsoltvas nagykaput. Nem mondhatnám, hogy könnyen ment neki, de néhány perces kínkeserves próbálkozást követően felért, és lovaglóülésben a kerítés tetején kifújta magát. Félsiker! Lefelé már jóval gyorsabban ment neki; átlendítette az egyik lábát, Na ezt nem kellett volna...Tompa puffanás, folytott anyázás, T barátom hazaért. Ekkor jött a kellemetlenebb dolog: szó szerint jött, négy lábon kb 20 kiló izom, T kutyája, egy kan Rotweiler... Bizonyára a srác kipárolgásai és a hajnali félhomály tette, de az eb nem igazán tudta azonosítani a gazdit, csak annyit tudott, hogy valaki átmászott a kerítésen. Ennek megfelelően cselekedett. Én csak a morgást meg a kiabálást ( „Hülye vagy Reggie?Én vagyok!!”) hallottam. A dologból komoly baj is lehetett volna, ha T faterja nem ébred fel a ricsajra, és megy kis az udvarra. Ő aztán megfékezte a kutyát, majd kiosztott két emberes sallert egy szem fiának. T barátom csak artikulálatlan magyarázkodásra volt képes, többre nem.

Másnap aztán még kiegészítette a sztorit annyival, hogy teleengedte a fürdőkádat jó forró vízzel, hogy az majd rendbehozza, aztán a teleengedett kádat teleengedte a gyomortartalmával is. Erre aztán még a kedves mama is jól lepofozta.

Kérdés az, hogy ér-e annyit egy hegyi buli? A válasz egyértelmű: simán. Még többet is :)

Miugyannem: (0/5)
Rötyögtél-e: (4,7/5)

1 komment

Címkék: kutya szülők részegedés rókakoma

A bejegyzés trackback címe:

https://karorom.blog.hu/api/trackback/id/tr801181134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.14. 19:28:03

Asszem visszajáró vendég/olvasó leszek:)
süti beállítások módosítása